WarCry apuerta a Avilés col meyor heavy en versión sinfónica

La música convirtióse, por drechu propiu, nuna de les señes d’identidá d’Avilés, una ciudá y un conceyu qu’apuesten pola cultura en toles sos espresiones. Más, si axunten innovación y participación, con un marcáu calter educativu. Por eso, una de les bandes señeras del heavy metal melódicu, los asturianos de WarCry, tornen a la ciudá con un programa apináu d’actividaes que va rematar con un conciertu nel que se van facer acompañar por una gran orquesta sinfónica, conformada por alredor de 60 músicos surdíos de la comunión ente la Orquesta Sinfónica Julián Orbón y la Nueva Orquesta Sinfónica de Cantabria. El recital va tener llugar nun llugar icónicu, l’Auditoriu del Centru Niemeyer, el sábadu 24 de payares a les 20:30 hores. 

Güei, con una trayectoria de 15 años al llombu, y nueve álbumes d’estudiu, la banda de Víctor García (voz), Pablo García (guitarra), Santiago Novoa (teclaos), Rafael Yugueros (batería) y Roberto García (baxu) ye toa xuna referencia del heavy metal melódicu en castellán, con multitudinaries xires per toa llatinoamérica, y un siguimientu nes redes sociales que la convierten nunu de los grupos estatales con mayor presencia na redolada dixital. Nel Centru Niemeyer van tar arropaos por 20 vigulinos, 8 violes, 8 violonchelos, 4 contrabaxos, 1 harpa, 2 oboes, 2 xiblates, 2 clarinetes, 2 fagotes, 4 trompes, 2 trompetes, 3 trombones, 1 tuba y 4 percusionistes.

Entraes  

Preciu: 29 euros. Puntos de venta: taquilles de la Casa de Cultura y del Centru Niemeyer, en https://entradas.liberbank.es/palaciovaldes y nel  902 106 601.

Tags: